martes, 1 de enero de 2008

Colibrí

Poesia
I com conformar-me amb l'espera
d'un vent que malbarata les mirades
si em plouen els ulls de no veure't
si em dolen les mans de l'absència
si el teu cos navega en uns altres cossos
i el roig colibrí dels meus zels aclaparadors
estova porus al meu cor deprimit.
Fibril·le el neguit a comptes de tindre't
ompli d'estaques el desig per besar-te fondament
arrima la teua crueltat de fera polissó
permet-me un poc més abans d'anar-te'n.
Vull amalgamar-me en els teus batecs virils
Fins a escumejar el teu nom per mla meua boca
Fins que de genolls em deixes clavada
llepant el plaer de sentir-me teua.

Fanny G Jaretón
----------------------------------
Colibrí

Y cómo conformarme con la espera
de un viento que malogra las miradas
si me llueven los ojos de no verte
si me duelen las manos de la ausencia
si tu cuerpo navega en otros cuerpos
y el rojo colibrí de mis apabullantes celos
ahueca poros en mi corazón deprimido.
Fibrilo la ansiedad a cuentas de tenerte
empalizo el deseo por besarte hondo
arrima tu crueldad de fiera polizonte
permíteme un poco más antes de que partas.
Quiero amalgamarme en tus latidos viriles
hasta espumar tu nombre por mi boca
hasta que de rodillas me dejes clavada
lamiendo el placer de sentirme tuya.

Fanny G Jaretón

No hay comentarios: